27 de noviembre de 2010

Mirada de poder subyugante.












Mirada








Mirada de poder subyugante

En mi solo hubo una profunda pena
por no poder seducirte con mi mirada
me dejaste que me hundiera en mi agonía
creí poder salir del pozo de mis sombras
cuantas veces dejé caer mis ojos sobre ti
quise con ello poseerte para mí solo
pero nunca tuviste un solo dueño de tu ser
tu cuerpo era pasto de los ojos de todos
cuantas veces con mi poder quise seducirte
no me dejaste ni tan siquiera que te tocara
creí que con ello podría hacerte mía
pero tu nunca tuviste un solo dueño
cuantas veces quise respirar tu miedo
pero con tu valentía y coraje no pude
creí poder vencerte si apenas resistencia
pero acabe vencido y derrotado por bien poco
en mí solo queda un profundo dolor
por no poder tan siquiera mirarte a los ojos
me dejaste sin algo por lo que luchar
creí poder ser alguien acabe por no ser nadie

mi mirada subyugante
no fue ni una sombra
ni una pena
solo fue un fracaso.






Antón Iglesias





Mirada de poder subxugante

No min só houbo unha profunda pena
por non te poder seducir coa miña mirada
deixáchesme que me afundise na miña agonía
crin poder saír do pozo das miñas sombras
cantas veces deixei caer os meus ollos sobre ti
quixen con iso posuírte para min só
pero nunca tiveches un só dono do teu ser
o teu corpo era pasto dos ollos de todos
cantas veces co meu poder quixen seducirte
non me deixaches nin tan sequera que che tocase
crin que con iso podería facerte miña
pero ti nunca tiveches un só dono
cantas veces quixen respirar o teu medo
pero coa túa valentía e coraxe non puiden
crin poder vencerte se apenas resistencia
pero rematei vencido e derrotado por ben pouco
en min só queda unha profunda dor
por non poder tan sequera mirarche aos ollos
deixáchesme sen algo polo que loitar
crin poder ser alguén e rematei por non ser ninguén

a miña mirada subxugante
non foi nin unha sombra
nin unha pena
só foi un fracaso.









Rosa roja


Antón Iglesias
Septiembre 2010









No hay comentarios:

Publicar un comentario