26 de noviembre de 2010

Miradas de mujer. 1










Mirada








Miradas de mujer.

Creí verte en la Lejanía de un suspiro
cuando tus ojos Acarician mis deseos
en la mas sútil Desesperación quise tenerte
de la Descansada agonía de un deseo
en tu mas agónica Ausencia en el tiempo
de una Profunda desgarradora mirada
que en la Sencillez me clavaste dentro de mí
con tu perpetua Indiferencia me abrumaste
en el Asombro me abandonaste a mi destino
porque Pensativa te quedaste en tu vida
en una Oculta palabra de tu locura engañosa
que confundiste con un Placer que no tuviste
en un Penetrante orgasmo que no sentiste
ante una Sensible palabra bien acompañada
de una inequívoca Subyugadora sin razón
acompañada de una Tímida tristeza transitoria
de una Soñadora que nunca vivió en un sueño
porque Posesiva eras de todo lo que te rodeaba
en una Cálida y abrumadora verdad del pasado
que se convirtió en una Vergonzosa mentira
de una Ausente ilusión que nunca tuviste
en una mirada de mujer
pasajera del tiempo
de algo que no sucedió
nunca.





Antón Iglesias





Miradas de muller.

Crin verte na Lexania dun suspiro
cando os teus ollos Acarician os meus desexos
na mais sutil Desesperanza quixen terte
da Descansada agonía dun desexo
na túa mais agónica Ausencia no tempo
dunha Profunda desgarradora mirada
que na Sinxeleza me cravaches dentro de min
coa túa perpetua Indiferenza me atordaches
no meu Asombro abandonáchesme ao meu destino
porque Pensativa quedaches na túa vida
nunha Oculta palabra da túa loucura enganosa
que confundiches cun Pracer que non tiveches
nun Penetrante orgasmo que non sentiches
ante unha Sensible palabra ben acompañada
dunha inequívoca Subxusgadora sen razón
acompañada dunha Tímida tristura transitoria
dunha Soñadora que nunca viviu nun sono
porque Posesiva eras de todo o que te rodeaba
nunha Cálida e abafadora verdade do pasado
que se converteu nunha Vergonzosa mentira
dunha Ausente ilusión que nunca tiveches
nunha mirada de muller
pasaxeira do tempo
de algo que non sucedeu
nunca.









Rosa roja


Antón Iglesias
Septiembre 2010









No hay comentarios:

Publicar un comentario