21 de noviembre de 2010

Te creíste que con una mirada me vencerías.











Mirada






Te creíste que con una mirada me vencerías.

Siempre tenías esa forma de verlo todo
porque contigo todo era pasajero
te dejabas seducir por una gota de agua
pero eras fría con la piel de mi cuerpo
te enredabas en una brizna de aire
pero no me dejabas que respirara cerca tuya
te gustaba la caricia de la seda de tu ropa
pero no dejabas que te acariciara con los ojos
me apartaste tus traicioneros ojos
acabe derrotado y vencido
ante tu indiferente soledad
pero no me venciste todavía.






Antón Iglesias




E criches que cunha mirada me vencerías.

Sempre tiñas esa forma de velo todo
porque contigo todo era pasaxeiro
deixábaste seducir por unha gota de auga
pero eras fría coa pel do meu corpo
enredábaste nunha brizna de aire
pero non deixabas que respirase preto de ti
gustábache a caricia da seda da túa roupa
pero non me deixabas que te acariciase cos ollos
apartáchesme os teus traizoeiros ollos
rematei derrotado e vencido
ante a túa indiferente soidade
pero non me venciches aínda.











Rosa roja


Antón Iglesias
Septiembre 2010









No hay comentarios:

Publicar un comentario