17 de noviembre de 2010

Quisiste ocultar tu mirada en el susurro de una palabra.












Mirada





Quisiste ocultar tu mirada en el susurro de una palabra.

Tapaste tus labios con tu mano para no leértelos
pero tus ojos te delataron y fueron mas expresivos
me ocultaste tu mirada acabe por ser mudo y ciego
y ahora quien me guiará en las noches de mis sueños
y quien me hablará en los días de mi locura amarga
un susurro de una palabra me robaste.





Antón Iglesias



Quixeches ocultar a túa mirada no murmullo dunha palabra.

Tapaches os teus labios coa túa man para non chos ler
pero os teus ollos delatáronche e foron mais expresivos
ocultáchesme a túa mirada pero rematei por ser mudo e cego
e agora quen me guiara nas noites dos meus sonos
e quen me falara nos días da miña loucura amarga
un murmurio dunha palabra roubáchesme.






Rosa roja

Antón Iglesias
Septiembre 2010







No hay comentarios:

Publicar un comentario